piątek, 22 maja 2015

Moja zabawa Grupy

Niestety musiałam was podzielić na takie składy :
(Są dwie grupy)

Winx :                                       Smoki :                  
 -Magda Blair                                      -Ewelina
 -Sylwia                            Vs          -Jessy Flame
 -PheonixFairy                            -NightFairy



Przykro mi Ewelina ale musiałam cię do smoków dać.
Skróciłam do bieranki bo pomyślałam że to bezsensu nikt mi się już nie zgłosi. 
Oczywiście jeśli ktoś dojdzie to m musi porozmawiać z liderem ja oczywiście się zgodzę , jeśli grupa mi to potwierdzi.
Do jutra (18.00) prosiłabym o wybór lidera. Jeśli nie dostane wyboru sama wybiorę.
W niedziele wyślę liderowi zadanie i pojawi się też zadanie dodatkowe radziłabym z nich korzystać bo są za to dodatkowe punkty.
Ale Uwaga!!! Nie biorący udział w konkursie i tak czy siak mogą brać udział w zadaniach dodatkowych dla was też będą nagrody.

Jeśli ktoś w grupie nie będzie się zgadzał zrobimy głosowanie.
Tylko prosiłabym o punktułalność w  napisaniu mi lidera.

Tak więc czekam.
                                                                              *** 


Dość już spraw organizacyjnych.
 Podoba się wam Layla w nowej transformacji?
Bo mi bardzo. Ta grzywka jest po prostu genialna!
Strój idealnie pasuje do Aishy.
 Czy nie jest śliczna ta scena?

Wam się kto bardziej podoba Bloom czy Layla?
 
 
 
A może Flora?
Piszcie chętnie poznam wasze opinie.

2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie komentarze