czwartek, 20 sierpnia 2015

Nowy wygląd bloga!

Hejka! Dziś tak jak widzicie mamy nowy wygląd na blogu! Mam nadzieje, że nie przesadziłam z tym różem xD  No cóż miał być inny nagłówek, lecz coś się działo kiedy robiłam, więc zmieniłam!
Możemy także zobaczyć menu. Po prostu jest trochę puste, , ale postaram się je uzupełnić :D
Mam taką nadzieje, że dobrze się czyta!
A na dodatek menu boczne w robocie! Już jutro możecie zobaccyć nasze menu boczne, które zrobione z kodów CSS!
Jeszcze jeden temat został nam xD. Nasze OC. właśnie wiem, że zieleń nie pasuje do różu, więc postaram się pracować nad Ockami, i mam nadzieje, że  w tym miesiącu skończę!

Miłej nocy!

*Jessyflame*

4 komentarze:

  1. Świetny a ja tylko spytam czy plan lekcji i glorą w butterflix z amarokiem jest gotowy bo urodxiny coraz bliżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Na pewno dziś się pojawi :D już zaczynam robić ;)

      Usuń
  2. Trudno się czyta,może mniej tego rózu w postach..naprawdę,proszę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze