środa, 9 września 2015

Nominacja od Zoes!

Dziękujemy za nominacje Zoes!  A oto odpowiedzi na twoje pytania:
 1. Dlaczego założyłaś bloga?
Mówiąc to można powiedzieć, że po prostu 
chciałam działać samemu. Pisałam na innych blogach , aż postanowiłam założyć swojego. 
2. Ulubiony piosenkarz/ piosenkarka/ zespół?
Selena Gomez
3. Ulubiona książka?
"Tajemnica Amelii"
4. Co było pierwsze wg. Ciebie: Jajko czy kura?
Moim zdaniem kura xD
5. Gdybyś miała zostać jakąś postacią z bajki, kto by to był?
Hm... Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, więc nie znam odpowiedzi, bym musiała się zastanowić, ale jakoś podoba mi się postać z bajki "Roszpunka"
6. Co wolisz: przez 5 minut umieć latać czy przez całe życie być niewidzialną?
Zdecydowanie umieć latać przez 5 minut ^^ 
7. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania z  książki?
Sama nie wiem
8. Rzecz, której nie cierpisz robić?
Najbardziej... Najbardziej... hmm... 
9. Trampki czy baleriny?
Trampki
10. Telewizja czy komputer?
Komputer

Powiem, że żadnego bloga nie nominuje, lecz dziękuje!

Do zobaczenia!

JessyFlame

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze