wtorek, 10 listopada 2015

Dalszy los clubu Ainx

Kate zdobywa klejnąt. Dziewczyny znajdują kwiat, i odżywiają Samantę o żywych. Piątka czarodziejek ma klejnot linix, lecz Flame nie ma.  Nadszedł czas wojny. Flame wyznaje Laurze, że może odzyskać płomień feniksa odbierając królowi wampirów. Karina toczy walkę z Casprem, a przy ostaniach węchach Kariny Casper traci cześc płomienia feniksa. Dzieję się do dzięki Flame, która odbiera moc, i oddaje Laurze. Król nie może się z tym pogodzić, i chce zakatować Sylwie, a podwładni wampiry zabierają się za czarodziejki Blair, Samantę i Kate. Flame uderza w króla silnym zaklęciem, po król
 umiera. Z niego wyłania się kamień linix'u. Czarodziejki wygrywają wojnę, i nadszedł czas wakacji.
***
Mam nadzieje, że troche rozumiecie z niego, a od jutra pojawi się prolog sezonu 2, i 3 premierowe rozdziały sezonu 2!

5 komentarzy:

  1. ciesze się, że bedzie sezon 2. Moim zdaniems ezon 1 się troche poplątał ;)
    Końcówka jest supper! Tak jakby streszczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju. Jestem ciekawa co sie wydarzy w sezonie 2 :D
    A co z Casprem?

    OdpowiedzUsuń
  3. super, tylko chwila, bo trochę się zaplątałam...
    To Flame czy król wampirów umiera? :$
    "Flame uderza w króla silnym zaklęciem, po którym umiera." - czytając to po raz pierwszy zrozumiałam, że to Flame umiera... Jestem w błędzie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze