piątek, 20 listopada 2015

Magical Base!!!

Ogłaszam Magical Base!!!
(Mam nadzieje że się wam podoba :D napisy robiła : JessyFlame, a ja resztę(Karinafary))

Nie było by urodzin bez Magical Base!!!
Zasady Konkursu:
1.Możesz wysłać tylko jedną prace!(na tej pracy może być więcej niż jeden Base).
2.Musi to być praca twojego autorstwa (nie kopiuj !!!).
3.Base może być twojego autorstwa lub kogoś innego!
4.Prace wyślij nam do (20.11.15 r. )

Co będziemy oceniać:
1. Estetyka (czyli wykonanie pracy i jej staranności),
2.Pracochłonności ,
3.Pomysłowości.




Nagrody:
1 miejsce :
 Pisanie na blogu 2 tygodnie ( :D ) , dedyk , kalendarz x 3 , dyplom , plan lekcji x 2 ,  zamówienie Tynix xD (By KarinaFary ) , plakat x 3 ,  mała niespodzianka   czyli wybór dla siebie nagrody xD dowolnej , tapeta na swój komputer . avatarki x 4 oraz wywieszenie pracy w menu pobocznym . szablon bloga na zimę :D

2 miejsce :
Pisanie na blogu tydzień , dedyk , kalendarz x 2 , plakat , zamówienie Tynix , plan lekcji , avatar x 2, plakat x 3 , dyplom  oraz wywieszenie pracy w menu pobocznym .

3 miejsce :
dedyk , kalendarz , plakat , zamówienie Tynix , plan lekcji , avatar i dyplom  oraz wywieszenie pracy w menu pobocznym .

Wyróżnienie : dyplom , avatar ,  oraz wywieszenie pracy w menu pobocznym , plakat.

Pozostałe prace dostaną po dyplomie.


Prace wysyłać na mój gmail : karinafary@gmail.com

W tytule proszę napiszcie : #Magical Base ułatwi mi to życie.
Prace wysyłajcie do 20.11.15 r. do godziny 13.00 zamykam przyjmowanie prac.

Jak macie jakieś pytania to pytajcie w komentarzach!!!


Dziękuje za uwagę i miłego 11 listopada!






20 komentarzy:

  1. W jakim programie robicie te napisy "Na zawsze z" , albo jak wczesniej bylo "dziekujemy za ...wyswietlen" ? tez bym chciala takie zrobic, a nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe trzeba sie martwić ;)
      Jest to strona internetowa :D

      Usuń
    2. Dacie linka gdzie robicie je?
      Proszeee :)

      Usuń
    3. wpisz w goole:
      gimp onnile,i szukaj ipiccy.com/

      Usuń
  2. super ! Spróubuje namalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pytania:
    1. czy adminki mogą brać udział?
    2. czy praca może zostać również umieszczona np. na dA autora czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można wybrać dowolną basę?
    Czy można opisać? Bo ja nie mam gmaila-znaczy mam ale tylko na telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JASNE ;)
      ,
      WYSŁAĆ MOŻNA Z POCZTY, LUB INNYCH STRON EELIOWYCH

      Usuń
  5. Phoenix:
    Jasne, a dlaczego nie?
    Oczywiście, jeśli wykonałeś/aś sam/a można umieścić. tylko wysłać prace :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko basa ? Czy ubrania też?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://ri.pinger.pl/pgr299/49f552bc001923d7533fe11c/%C5%BC1.jpg to link tła . jedna postać ma sukienke stelli z mythix , czarne włosy , fioletowe pasmo. druga osoba ma fioletową bluzke , i długą różową spódnice i krótkie kasztanowe wlosy.

    ola

    OdpowiedzUsuń
  8. opisałam bo nie mam gmaila



    ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Butów nie opisałam bo uciełam stopy. Obrazek był mały , a nie moglam znaleść lepszego tła . :D

    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze