sobota, 7 listopada 2015

Poznajmy załazycielke bloga!

Dziś odpowiadam na pytania, więc nie będę się na rozwinięciu rozpisywała. Zaczynajmy!
1.Jak masz na imię?
Justyna xD
2.Ile masz lat?
rącznikowe 13                                      
                                       
3.Ulu kolor?
róż, fiolet, i błękit

4.Ulubiona czarodziejka?
Flora, później Musa i Stella ;)

5.Dlaczego założyłaś bloga? Szczera odpowiedz proszę...
Pisałam to wiele razy, ale teraz się rozpisze. Miałam przed tym kilka blogów. Na początku miałam inne konto Florcia. F czy jakoś innaczej. Tam miałam jednego bloga, wtedy to był mój pierwszy blog. Nie miałam kontaktu z innymi fankami/fanami animacji Winx Club. Nie wiedziałam o chacie. Robiłam na tym kanale filmiki, i dostawali dość duży sukces, jednym z nim jest winx sezon 6 odcinek pierwszy napisy Pl komiks. Niestety teraz jest niedostępny, z powodu usunięcia konta (chodź nie wiem z jakiego powodu" Pod koniec wakacji znalazłam się na blogu dari, która pisze na tym blogu, i poznałam także inne osoby dzieki chatowi. Później przyszło mi na mysł dlaczego by nie założyć swojego bloga. A więc pomyślałam to 5 listopada w nocy, ale nie mogłam wybrać nazwy. Następnego dnia blog został założony, czyli 6 listopada, i to dlatego ;)

6.Czy jest na Facebooku strona bloga?
Jasne, że tak ;) Niedawno dawałam posta :D

7.Wolisz psy czy koty?
oczywiście, że psy ;)

8.Jaki season z winx najbardziej Ci się podoba?
Pierwszy.

9.jaka jest twoja ulubiona przemiana z winx ?
Harmonix

10.Jak poznałaś winx?
Tu jeszcze raz się rozpisze ;) Byłam na wakacjach trzy lata temu, i oglądałam z siostrą, siostrą cioteczną animacje o czarodziejkach, więc gdy wróciłam do domu, od razu zaczęłam szukać tej bajki, lecz nie pamiętałam nazwy. Wpisywałam, i wpisywałam, i znalazłam Winx, i myślałam, że do to, i było to. oglądałam pierwszy sezon, aż wydawali piąty (wtedy wyemitowany był 5), i czekałam na dalsze losy sezonu 5 ;)

11.Ulu Polski serial???
ostatnią polubiłam serial Top Model

12.Czy będzie więcej opowiadań?
Jasne ;)

13. kiedy zmieni się wygląd bloga na jesień ?
Jest urodzinowy ;)

14. Jak myślisz o czytelnikach?
Oczywiście, ze wam uwielbiam! Bez was bym nie blogowała, a nawet zauważyłam, że coraz więcej osób wchodzi na bloga! Dzięki wam utrzymuje ten blog, i mam więcej siły, bo mnie wspieracie, i pomagacie rozwijać blog. Nie chodzi o to, że założycielka se założy bloga i prowadzi bloga tak, jakby był to jej robota. Dla mnie to jest przyjemność spędzać z wami czas. Chciałabym poznać was wszystkich! 

Nie odpowiadałam na pytania, które się powtarzali, ponieważ są już odpowiedzi ;)
A więc oto moje odpowiedzi na pytania.
Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. śliczna wypowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się stranie ta wypowiedź jak myślisz o czytelnikach, i tak wlaśnie moim zdaniem takży ma myśleć ;)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze