środa, 8 kwietnia 2015

1# Świat artów

Cześć.
Wymyśliłam coś w tym stylu zabawe, w której piszecie czy podoba się wam art czy nie. Mam nadzieje, że każdy art wam się spodoba. Wiem możecie się zastanowić dlaczego robię to zabawę, lecz nie mogę się zdecydować jakie arty wybrać na nagłówek, i na resztę szablomu. Mam nadzieje, że będziecie aktywni.
Oczywiście nagrody będą!

TAK     /   NIE

 Mówiąc szczerze do ten art bardzo mi się podoba. Stella wygląda przepięknie. Sama nie wiem co powiedzieć na jego temat.Fryzura jest tak realistyczna, że brak słów. Cała Stella wygląda jak oryginał, a styl couture bardzo mi się podoba. Skrzydła są prześliczne, a suknia to nie ma słów. Ptak czy nie wiem co to jest wygląda przepięknie, i pasuje do Stelli. Sama nie wiem jak zrobić nowy szablom, bo chce każdy art użyć z butterflix, a ten naprawdę bym chciała go użyć. Zaniemówiłam, gdy go zobaczyłam! Mam nadzieje, że wasze zdanie będzie tak, i zostawicie po sobie komentarz. Naprawdę wart. Oczywiście możecie ocenić swoje zdanie.
 Do jutra!

Arty by: cogwheelfairy

18 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze