środa, 15 kwietnia 2015

2#Świat artów

Witam!
Ciesze się, że każdy komentarz był na tak! Ja chyba myślę, że cały blog będzie w butterflix! Aww chyba troszkę za dużo przebywam na słońcu Xd
Dobra nie będę już pisać głupoty, lecz daje kolejny art!
Art należy to tego samego autura jak przedtem
Ty razem Ashia ze swoim sweet zwierzątkiem . Akurat ten art nie może być lepszy! Styl couture fairy jest prawie taki sam jak u Winx. Chodź dokładnie nie wiem czy autor się wzorował na wersji 2d, czyli robił inne suknnie, czy couture. Dokładnie to nwm.
Jak mi się podoba ta praca?

No tak jak wiadomą pisałam, że bardzo jest podobny do prawdziwej serii Winx Couture Fairy. Już po tym zdaniu pożecie poznać moją odpowiedz. Ale możecie myśleć tak jak ja jak można wykorzystać tą prace na nowy szablom. A być może nie? Ale nie chce zdradzać szczegółów, bo wg sama nie wiem czy mi się uda, no okey to idziemy co mi się podoba w tej pracy.
 Więc zacznę od góry Xd
Balonik jest ślicznie wykonany i wygląda jak realny. Zwierzątko, które trzyma w ręku Ashia wygląda po prostu sweet. I widać, że jest takie same jak na zwiastunie. Włosy ! No cóż powiedzieć na nie? Bombowe, i jeszcze więcej! Wyglądają tak, jakby specjalnie byli dla niej. Tam pasują !
Sukienka wygląda wspaniale. Te warstwy sukienki są dobrze położone. Kocham ją!
A wy jak przedtem piszcie:

TAK/NIE

 Mam nadzieje, żę będzie cały czas TAK!
Miłego tygodnia!

JessyFlame


6 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze