piątek, 17 kwietnia 2015

Już 25.000 wejść!

Hey!

Post pisane dlatego, że jest już 25 tysięcy wejść na tego bloga. Naprawdę dziękujemy! 
Więcej napisze pod artem, którego zrobiłam :) (ale nie Bloom)
Bardzo szybko to idzie! Naprawdę bardzo dziękuemy tym co odwiedzali, i którzy odwiedzą bloga.
Naprawdę?
Sama się nie spodziewałam, że w takim małym czasie weszło, aż tyle osób, i nadal wchodzą.
A także 15 obserwatorów ( także ja) to naprawdę świetny efekt. Naprawdę się ciesze, że wchodzicie na tego bloga, i jesteście aktywni, bo przez ten czas jest już 550 komentarzy. Za które także bardzo dziękujemy!
Naprawdę przepraszam za spóźnieni, bo jest już trochę więcej wejść, lecz przecież nie siedzę cały czas, i czekam. Byłam w szkole.
A co OC. Pytacie się, kiedy nowe OC. Muszę się przyznać, że zawsze robię OC w wolne, bo zawsze po szkole nie mam sił, a wg czasami nie zachodzę na kompa. Ale mam nadzieje, że to się zmieni.
Zdecytowałam, że wygląd bloga będzie zielony, a nagłówek w butterflix, który będzie aż do zimy. Bo nie zamierzam zmieniać szablomu, aż do tego czasu. Np: w jesień dodam spadające liście :) A szablom będzie cały czas edytowany, bo mam kody, tylko musze pozmieniać, i nwm czy jest okey :)
Sama chciałam dodać w tej chwili OC, lecz nie są skończone, więc musimy poczekać.
I to chyba na dziś wszystko. 
Żegnajcie!

JesssyFlame

2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie komentarze