środa, 1 kwietnia 2015

Magazyn 2

Cześć... Ostatnią rzadziej pisze no, ale to nie moja wina, że wciągnęło mnie opowiadania, ale niedługo kończę, bo nie ma więcej opowiadań :( , ale także już od tych ferii (ja już od wczoraj mam) zaczynam pisać znów opowiadania i Ainx Club :) Mam nadzieje, że was to cieszy. Wiem troszkę była długa przerwa, lecz tak jak u winx zawsze czekamy na 13 czy tam 14 odcinek :) Mam nadzieje, że się cieszycie, a teraz przechodzimy do nowego magazynu.
Więc to jest okładka 2 magazynu Winx club w 2015 roku. Okładka jest bardzo ładna, i wiosenna, a co do wiosennych nowościach na bloga to na końcu posta.
W magazynie możemy znaleść:
Świat Winx:
Czyli o nowej porze roku czyli wiośnie! 
 Biała magia:
Ciekawe co teraz się dzieje?
Konkurs:
Jest konkurs na modelkę!
W styu winx:
Co według Winx jest modne na wiosnne?
Quiz:
 Poznaj z jakiej planety jesteś!
Komiks:
Komiks, który jest pod tytułem: "Moc muzyki"
I inne

Źródło WinxBlogger

Więc teraz zawaliłam Ocki, ale postaram wszystko naprawić, więc na pewno dodam na bloga nowości W TYM TYGODNIU. NA pewno zostaną nowe avatary ustawione, i menu boczne na, którym będzie się znajdować:
Zaloguj się
Historia Bloga
Nasz club
Pomoce
Kontakty

Mam nadzieje, że dam rade z pomocą, a co do pomoc w używaniu P.N będzie bardziej po niedzieli, ale tak może być, że się nie wyrobie, bo święta, i święta :) A co do nowego szablomu klapa, ale mam już pomysł, i po lanym poniedziałku będe zaczynała nagłowek.
MIłego prima aprimis!


 
JessyFlame

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie komentarze