wtorek, 28 kwietnia 2015

Opowieść Czarodziejki - Zwiastun

Hejka.
Chciałabym przedstawić wam mały zwiastun mojego opowiadania. Jeśli zechcecie - prolog już wkrótce!
Historia dzieje się podczas przygód Klubu Idrix (początek 3 sezonu do 6 sezonu).

A więc nie przedłużając, oto zwiastun

By być bohaterem, musisz zapłacić. Czasem zbyt wielką cenę. Nigdy nie odpowiadało mi zwykłe życie. Pogoń za niedoścignionymi marzeniami by latać jak wróżka, by biegać jako wilk po lasach. 
   Och, jakże byłam naiwna! Życie nie polega tylko na zabawie. Moc to odpowiedzialność, a przede wszystkim ciężka praca nad nią i ciągła walka ze złem. Płomień Feniksa ukazał mi prawdziwe oblicze świata – zimnego, surowego i dumnego. Dzięki ci mocy dziedziczna, że nie żyję już w błogiej nieświadomości co do ogromu złej mocy… 
   Droga Flame, spytałaś mnie kiedyś, co się stało na Ziemi tego dnia, którego wróciłam tak odmieniona. Od tamtej pory mija pięć lat. Pięć lat cudnej przygody z magią, do której powrócę jeszcze tylko raz, po to by zobaczyć jej koniec… 
   Chyba nadszedł czas, byś poznała prawdę. Nadszedł czas by przebudzić te wspomnienia. Czas, by narodzić się dla mocy na nowo! W końcu jestem Laura ‘Mirage’. Strażniczka. 
   Tylko strażniczka czego? Świata, do którego tak naprawdę nie powrócę? Ktoś kiedyś trafnie powiedział: 'Jesteś częścią każdego ze światów i jednocześnie do żadnego nie należysz'. Nadeszła pora by ktoś poza Idrix poznał historię tak niezwykłego świata. Witaj dawne życie!

Co myślicie?

5 komentarzy:

  1. Wow! Ale ciekawy prolog.
    Hehe chyba będę Cie pośpieszać XD
    NIe no żart.
    tylko wiesz co:
    Chce już rozdziału 1!
    Mam nadzieje, że szybko wena będzie, i nigdy nie ujdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że się podoba. Tylko, to nie prolog a taki jakby zwiastun. Prolog możliwe, że dodam jutro lub w piątek.

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze