piątek, 24 kwietnia 2015

Sezon 7: Roxy w sezonie 7

Pojawił się krótki filmik w, którym ja pisała Daria występuje kilka momentów z Sezonu 7. Otóż do prawda. Ale także poznamy niespodziankę, bo możliwe, że pod tym tekstem jest scenka z przemiany Roxy W Enchantix, bo jak wiemy Roxy jest już 3 lata w Alfei. Chodź wiem, że na początku sezonu 5 miała w rękach przyjęcie do Alfei. Więcej po scenkach :)
Widzicie tą scene, i jak myślicie, że to może być Enchantix czy nie? Moim zdaniem tak
 Mam także świtno wieść ponieważ zaczynam już 4 OC, czyli Kariny. Dziś mam zamiar zrobić ciuchy, a jutro włosy. Trzymajcie kciuki, a może już w środe może być wygląd (chodź nie do końca) i także OC!. Mam nadzieje, że się cieszycie, bo chyba trzeba XD Ale mam nadzieje, że się uda. Trzymajcie SIĘ!
 Sceny i filmik możecie zobaczyć w rozwinięciu posta :)
 JessyFlame


 
NZZWC
NZZC

4 komentarze:

  1. NIe wiem sama się zastanawiam, lecz lubie Roxi.
    Dlaczego jej nie zrbio stroju codziennego nowego>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do stroju to widać, że jej poprawili oczy, teraz ma takie troszkę dziwne. A włosy poprawili.
    JA wole ten strój niż monturki. Strasznie dziwnie wyszła MUsa w tej ostatniej scence

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze