czwartek, 28 maja 2015

Ech...

Cześć wszystkim...
Chciałam tylko powiedzieć, że potrzebuję przerwy... Przez jakiś czas nie będę więc pisała... Może od czasu do czasu coś napiszę, lecz wątpię czy będzie to często :(
Po prostu... nie mam na nic siły...
Wraz z wczorajszym dniem coś się we mnie wypaliło... Jeśli dodamy do tego klasowy projekt i inne moje życiowe sprawy, to wychodzi na to, że trzeba by od tego odpocząć... Muszę poukładać kilka spraw, zadbać o oceny, skupić się i przede wszystkim pogodzić z tym, co się stało...

Opowiadanie zawieszam do odwołania... Może w końcu dokończę drugi rozdział, lecz wątpię, że to nastąpi szybko... Jestem w takim miejscu, że po prostu nie potrafię w tym momencie niestety nic napisać.......


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze