niedziela, 31 maja 2015

Małe Spotkanie

Kurczę szczerze to ja nic nie robię na tym blogu!
Opowiadań nie zaczynam ulatnia mi się wena czas wstać na nogi!
Postanowiłam że jeśli administratorka robi te spotkania to ja też ale to nie będzie polegało na chacie.
Coś powiem idę tycznego jak ona robi ale inne!
W każda niedziele o godz. 18.00 odbędą się zabawy grupowe!
Każdy może brać udział w tym.
Każdy kto mi się zapiszę po tym komentarzem będzie w jednaj grupie.
Miło by było by się dużo osób w to zaangażowało.

 ZASADY:

-Polega to na tym że wybierasz sobie jedną grupę do której chcesz należeć (coś podobnego co
miało WB mogłabym powiedzieć że na wet bardzo) "grupy podam pod koniec posta"

-Następnie czekasz na wyniki okrągły tydzień (czyli czwartek)

-Gdy będzie was za dużo w jednej grupie muszę was porozdzielać.

- Następnie każda grupa spotyka się (najlepiej by każdy z was miał konto gmail). Wybiera lidera.
-Ten lider musi się do mnie zgłosić albo na moim dA (karinafary.deviantart.com) albo wysyła mi
na gmail informacje.(Zaraz podam mój gmail) albo jeszcze na asku moim.

-W między czasie mogą być do bieranki jednak będą trwały tylko 3 dni.

- Gdy już jest zatwierdzenie drużyny każdej drużynie wysyłam zadania , ale uwaga są też zadania dodatkowe na blogu w każdą niedziele się będą pojawiały.

-Będą 4 rundy w każdej rundzie chcę mieć rozkład kto co robił w grupie.

- Oczywiście maks: punktów to 50.

-Nagrody będą atrakcyjne ale będę musiała je jeszcze ustalić z właścicielką.

-Będą dogrywki.


OCENIAĆ BĘDĘ :

- wkład pracy grupy  i co robiły poszczególne osoby.

-estetykę.

-pomysłowość.

- czy jest poprawne i na temat.

- i czy praca jest w terminie.

GRUPY :
(grupy są najlepsze XD)

-Winx!

-Koksy!

-Smoki!

-Skrzaty!

(nie miałam pomysłu na grupy)XD hehe..

Jak macie jakieś pytania to wchodzicie na :karinafary@gmail.com / ask.fm/Karinafary
Każdy może brać udział w zabawie!
Więc czas start!




Będzie miło jak się zgłosicie !

PS: Jeśli zgłoszą mi się tylko 5 osób przykro mi ale zawody się nie odbędą.
Musi być przynajmniej 10 osób.




9 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze