czwartek, 7 maja 2015

Nowe OC

Nie wierze!
Skończone są już oC.
A wyglądu nie ma! 
Ale wole, żeby byli OC piersze.
Więc zobaczcie:
Dla Dari Rosse (Adminka bloga)
 Dla Kariny Fary (Właścicielka bloga)
 Dla Magdy Blair (adminka Bloga)
 Dla Phoenix (adminki bloga)
Oto wasze nowe OC. Sama nie wiem jak to zrobiłam,lecz udało się! Mam nadzieje, że teraz będzie więcej nowości i możemy teraz udać się w zabawy! Zapraszam do brania udziału Winx Base. jessika12120@gmail.com . Można się zastanowić, że to czarodziejki naszych adminek, lecz niestety Darii i mi nie zrobiłam bo wolałam takie :) Troszkę na ,mnie te OC są dziwne, bo to najlepsze prace , które robiłam!  Chodź moje OC to tak na szybko, bo dziś zaczęłam dokładnie godzine temu, a już jest gotowe, i powiem, że wyszło nawet ładnie jak na ten czas. A teraz czekam na krytyki!
 

6 komentarzy:

  1. OMG! Cudne! Piękne
    Brak słów!
    /hotlia

    OdpowiedzUsuń
  2. Krytyka-bez krytyki XD

    Ale serio bardzo ładnie ci wyszły,jestem pod wrażeniem.
    Nie jestem zła ,ani nic takiego,że nie jest to moja wróżka,ale wręcz przeciwnie jest taki "powiew świeżości" :P

    Dzięx ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. TW na szybko, lecz ładnie. NAprawdę. Moim zdaniem tw najładnaiejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze