sobota, 20 czerwca 2015

Butterflix Open!

     Zaczynamy nasze kolejne spotkanie. Pierwszą z nich jest wasza opinia o przemianie Butterflix!
Moja opinia o Butterflix:
Szczerze to nie przepadam za tą przemianą. Wole wersje Fairy Coture. NA początku zawsze nie mogłam zapamiętać tj nazwy, która nosiła Butterflyix. Nie przekonywała mnie, i nadal mi się nie podoba. Moim zdaniem sezon 7 jest najdziecinniejszy, ale każdy przemiana ma swoje plusy i minusy. Najbardziej mi sie podoba Layla/Ashia. Jej strój jest najśliczniejszy, a w couture wygląda bosko.  Jej suknnia, i grzywka jest boska, i dodaje jej dojrzałości. A wy co myślicie o tej przemianie? Piszcie swoje opinie w komentarzach.
Przypominam o punktach nadal są, a oto one:

NightFairy- 9pk
sylkar1012- 5 pk 
Renate. Olcia. F4 pk
Lady Bieber2 pk 
Anonimek2pk
Nikola XD2 pk

Zapraszam do brania udziału ^^
Tu także za 1 komentaz jeden pk ^^


2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie komentarze