niedziela, 7 czerwca 2015

(: Hey ^^

Hey. Tak wiem długo mnie nie było. Nawet strasznie, lecz te działanie internetu hehe. Ale zawsze są plusy i minusy braku internetu. Oczywiście odwiedzałam bloga w szkole, lecz to tylko 50 min w tygodniu (nawet nie całe, bo nie dało się pracować, bo zawsze coś znajdziemy i zajmuje to nam cało przerwę). Jakie plusy? NIe wiem, lecz zaczęłam robić dla Flame pierwszą przemiane. Wczoraj zaczęłam powoli malować, a w piątek zrobiłam szkic. Więc też się zastanawiam jak na FDC wybrać styl robienia włosów. Więc żeby wiedzieć jakim stylem mam robić potrzebuje pomocy! Moja sis (real) powiedziała, żę najlepszy jest numer 3, a wy co sądzicie?

numer 1                                           numer 2                                               Numer 3
Ja sama nie wiem który najlepszy styl, więc piszcie komentarze, bo będę  myśleć. Może tak żeby nie było pusto, i sam tekst to może dam co na razie zrobiłam. (Malutko )

Tak tak mało jest tych rzeczy. Więc jeśli spodobały się wam te małe kawałeczki to szybko czekam na wasze komentarze, więc im szybciej będzie wasze rady to szybciej będzie zrobiony MW. Okey teraz mogę kilka rzeczy powiedzieć o blogu. Więc zaczniemy od 1 rzeczy:
  1.  Wiem, że zbyt długo czekacie na wyniki konkursu Winx Base, lecz ostatnie przypomnienie. Kiedy coś nie wyjdzie, lub mój internet znów po szwankuje to nie wiem kiedy będzie, lecz gdy będzie wszystko ok to za tydzień będą wyniki. Więc ostatnie przypomnienie! Kto zechce brać udział to wysyła na pocztę lub HG dla mnie swoją prace. Przypominam, że są nagrody ;)
  2.  Druga rzecz to jasne wygląd bloga. Niestety brak internetu ma minusy, więc postaram się go zrobić jak najszybciej. Na razie dziś spróbuje dodać tło, nagłówek tekst. Dziękuje Phoenix za zrobienie nagłówka ;)
  3. Trzecia rzecz jako można się obawiać to moje zaległości. Czyli chce zobaczyć czy wszystkie nowości, które być może adminki nie napisali postaram napisać jak najlepiej, więc będzie trudną.
  4. Czwarta rzecz? To opowiadania. Nie ruszone, więc opowiadanie o Ainx dziś możecie zapomnieć.  Może uda  mi się napisać do czwartku?
  5. TAk jak wiemy za kilkanaście dni będzie lato, ale niestety nie będzie nowych OC i wyglądu. Bo teraz wygląd wiosenny bęzie Wow! Super!
I to wszytko co mam do powiedzenia, Zapraszam do brania udziału Winx Base.
jessika12120@gmail.com
Miłej niedzieli!

4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie komentarze