niedziela, 14 czerwca 2015

Wyniki konkursu :)

           Hej, hej. Tak jak mówiłam to już koniec czasu wysyłania prac na mój gmail.  Mówiłam tydzień temu, że będą dziś wyniki, więc są. Może najpierw dam wam wszystkie prace, i ocenie je ^^
      
              Każdy z was wie, że nie jestem krytykiem, ale postaram wam dać porady, kiedy znajdę w internecie, ale większość z was zna mnie, więc powiem swoje, i dam jakieś linki, kiedy znajdę.



 Wyróżnienie:

 Praca wykonana przez Winx Lili
Jest to strój codzienny sezonu 1.
Fajna praca. Podoba mi się wykonanie sukienki ^^  Praca autorstwa Lili. Prosze nie kopiować
Wyróżnienie:
          Praca Rossalindy. Jest fajnie wykonana.Fajny desing. Oczywiście zwykły paint nie daje tyle możliwośći, ale na początku rysowania można z nim pociągnąć. Jest w garden style. I bardzo mi się podoba ^^ Praca autorstwa Rossalindy. Nie kopiować


Praca Asi Xd hehe Dziwie, że to jest twój pierwszy  bas, lecz wykonałaś dobrą robotę.
Moje zdanie:
 Włosy dziwnie chciałaś i krytykowałam je, ale to twoja czarodziejka i ma n czubek głowy taki kolor okey. Fajny pomysł :) Strój jest niezły, bo twój ;P Nie super robota. Ale butów to już nie umiałaś zrobić. Są niewidzialne. Tak jak mi powiedziałaś. Praca wykonana przez Asie. Proszę nie kopiować
Wyróżnienie:
 Praca do Justyny Nifea. Także jest wyróżniona. Gdzie są buty?
Kucyk jest fajnie zaprojektowany, i wykonany.. Sukienka jest ślicznie zaprojektowana, i  dobrze ustawione cienie. Ale jak dobrze się przyjrzałam to na końcówce kucyka nie ma dalszej roboty ^^ Praca zrobiona przez Justyny. Proszę nie kopiować
Wyróżnienie:

Wyróżnienie dla Sylwi, która została wyróżniona. Niewiele brakowało do 3 miejsca.
Moje zdanie;
Praca przedstawia czarodziejkę płomienia słońca, czyli wróżkę Sylwii. Bardzo staranie wykonana przemiana Mythix. Tylko będę tutaj krytykiem. Gdzie jest drugie skrzydło? Okey teraz od góry do dołu hehe. Fryzura jest ciekawie zaprojektowana. Troszkę mnie zdziwiło, że nie ma kwiatka na głowie. Bo jak z obserwacji to chyba żadna czarodziejka nie miała kwiatka. Sukienka jest,, śliczna. Buty troszkę Ci nie wychodzą, ale z czasem da się zrobić wprawę ^^ Praca jest autorstwa Sylwii. Proszeęnie kopiować.
3 miejsce  zajmuje Jola Limphea.  Przedstawia Jole w Garden style ^^ Praca
Moja opinia:
Praca jest ślicznie wykonana. Na pewno widzieliście ją, ponieważ podpisywała się na tym blogu. Zaczniemy może od góry. Bardzo mi się podoba fryzura, co bardziej grzywka :) Strój jest ciekawie zaprojektowany, i wykonany. Sukienka jest śliczna. Szkoda, że nie możemy zobaczyć całej pracy ^^ Praca autorstwa Joli. Prosze nie kopiować


Tym razem to przemiana sirenix zrobione przez NightFairy. Zajmuje 2 miejsce, i ma szanse zostać tu adminką na stałe.
Najbardziej w tej pracy mi się podoba fryzura. Jest ślicznie wykonana, i świetny kolor pasemki.
Moje zdanie:
Praca jest świetna, jak na pierwszą twoją prace wykonaną w PTS. Fryzura jest przepiękna. Podoba mi się w niej wszystko. Ubrania sirenix wg mi  się bardzo podobają. Twój strój jest śliczny i podoba mi się, że robiłaś prawie wszystko sama ^^. Oczywiście uważam, że się strasznie napracowałaś,b o pisałam z tobą he he.  Skrzydła są super, i wszystko razem wygląda ślicznie ^^ Praca autorstwa Night. Proszę nie kopiować
Pierwsze miejsce zajmuje Sandra. Praca jest na górze. Tak moja asysta ma talent, chodź wiem jak zaczynała.Ale co do jej pracy przedstawia Karinę w Butterflix. Czarno włosa jest bardzo staranie wykonana, i wkładała mnóstwo pracy w ten bass. 
 Moje zdanie:
Karina w Bloomix wygląda oryginalnie. Nie zapomniała o niczym, a ja sama nigdy nie robiłam wszystkich przemian, lecz Bloomix robiłam tak w listopadzie czy przed ^^, U Kariny w przemianach właśnie najbardziej podoba mi się Bloomix. Nie jest ubogi, a tak jak zawsze Bloomix był bardzo bogaty, więc nic się nie dziwić. Ale także miałaś świetny pomysł na zrobienie bloomix'u ^^ Praca autorstwa Kariny. Proszę nie kopiować

Każdy z was dostanie kolaż z wybraną czarodziejką Winx club, lub np: Karina i Night mogą wsiąść kolaż ze swoją czarodziejką ^^ Oraz dla każdego Dyplom :)
Dziękuje za przesłanie prac. I o jednej pracy zapomniałam, lecz niestety jak się nie mylę wysyłałaś mi Olcia.F. To i tak dostaniesz kolaż, i dyplom, ale nie wiem czy to ty.
ym prosiła podać emaily, gmail i itp: w komentarzach. Niedługo dostaniecie nagrody ^^

3 komentarze:

  1. Wszystkie piękne prace. OoO mam 3miejsce ^^
    pyt1203tvblogs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sa piękne ^^ Każdy zasługuje na pierwsze miejsce

    OdpowiedzUsuń
  3. Kłóciłabym się co do 2 miejsca i pierwszego..
    Ponieważ muszę stwierdzić że zrobiła lepsze ode mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze