wtorek, 23 czerwca 2015

Zwiastun-wyglądu bloga ^^

Hej, hej ^^.  Niektórzy może się zastanawiają jakim stylem będzie tym razem szablom? Ten szczerze to robiłam na szybko, więc nie starłam się za bardzo. Więc tym razem szablom będzie na dwie pory roku, lato i jesień. Nie jestem dobra w robieniu szablonów ale postaram się, żeby był najlepszy jaki robiłam.  A oto małe png'sy, który wykorzystam do nagłówka.
Dostarczyło WinxBloogger.
Tak nagłówek będzie w strojach codziennych z sezonu 6 ^.^ Mam pewien pomysł na zrobienie tego szablonu. Nie na bogato, nie za biedną.  Więc może zacznę od samego początku.

  • W pierwszej kolejności będzie widoczny kolor, więc postanowiłam, że będzie bardziej biały, niż kolorowy. Oczywiście będą kolory w wyglądzie ^^
  • Muzyka- muzyka jak zawsze będzie. Tym razem postaram się dodać ją w poście bocznym ^^
  • Chat pozostanie na swoim miejscu. 
Nie będę za dużo zdradzać. Więcej już niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze