poniedziałek, 27 lipca 2015

Arty sophix

   

Więc chce wam dziś pokazać prace Zoratix, który ma ogromny talent. Może będzie ich z 4-5, ale to, tylko z sophix'u Nie będę pisać, więc może wam  dam je :)  

Na pierwszej pracy, widzimy Bloom w Sophix. Moim zdaniem jest to śliczna praca   Najbardziej mi się podoba poza, i te tło. Idealne się łącza, i wszystko mi się tu podoba :D
Na następnej pracy widzimy naszą Layle.  No cóż ta praca strasznie mi się podoba. Jest czarodziejko morphix'u i księżniczko Androsa, i widać jej przywiązanie do wody.  Szczerze to tu wszystko mi się podoba.
Kolejną winx jest Tecna. Moim zdaniem Tecna wygląda najładniej w sophix. Oczywiście moim zdaniem, a waszym to nie wiem, ale ta praca strasznie mi się podoba
I kolejny raz widzimy naszą czarodziejkę płomieni, no cóż ta praca jest cudna. Płomienie są prześliczne, i włosy takie piękne! Nie mogę znaleźć słowa na to prace, lecz istnieją. Więc wszystko jest cudne!
 I oto nasza ostatnia czarodziejka w tym poście, czyli znów widzimy Tecne. Ten art jest cudny, wspaniały i inne mogę nawijać określenia, które znam :) Więc nie wiem co o nim pisać XD. Więc może przyznam, że skrzydła u Tecny w Sophix są najlepsze!

Co myślicie o tych artach? Moim zdaniem wszystkie są cudne, i nie wiem, który najlepszy :)
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze