piątek, 17 lipca 2015

Dobra nowina ;)

Gdy postanowiłam wystartować w konkursie na adminkę, zaczęłam szukać swoich starych wypocinek ^.^ Jakoś udało mi się znaleźć swój wierszyk o winx ale niestety nie nadaje się do opublikowania. Mogę jedynie pokazać kiedyś zakończenia wiersza, które -sama przyznam- wyszło mi niezłe :) Oczywiście jeśli tylko chcecie. Z tego powodu postaram się wymyślić jakiś nowy wierszyk o wróżkach. To nie jest łatwe zadanie. Spróbujcie np. znaleźć rym do winx... Nie musi być niby rymowany ale mi nie wychodzą wiersze bez rymów...takie jakieś chaotyczne. Wiedzcie tylko, że popracuję nad tym ale nie jestem pewna czy coś z tego wyjdzie.
P.S Moje OC prawie gotowe. Być może w następnym poście będziecie mogli już je zobaczyć ;)

Pisała Wasza Siva <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze