czwartek, 16 lipca 2015

Gry + ciekawe zdjęcie

Hej, Przypomniało mi się jak kilka lat temu wchodziłam na pewną stronkę :)
Nazywała się ona Mini Winx. Były tam gry dla dziewczynek. Grałam z w baratz, kucyki pony...Winx. Większość gier to były byle jakie ubieranki ze słabą grafiką. Miałam jednak swoje ulubione ^^ np. O ile pamiętam wybierało się w jednej wróżke oraz transformacje i leciało do nieba zbierając jakieś kryształki czy co i nie można było wpadac w ciemne chmury..? O.o albo najlepsza ubieranka, w której było na prawdę dużo strojów i nawet niezła grafika... i lodziarnia, w której można było sprzedawać lody naszym czarodziejkom :) Niestety strona została zlikwidowana. I zastąpiła ją niemal identyczna strona StarSue, na której są te same gry.
Link > http://www.starsue.net/online-games/Winx_Games.html
Dodali nowe gry np. z bloomix'em. Polecam ;)

A teraz ciekawe zdjęcie:
Nie wiem jak to opisać...wygląda na to, że osoby projektujące stroje i w ogóle całe winx czerpią inspiracje np. Od znanych osób. Oczywiście, że sami "wymyślają"wygląd czarodziejek ale trochę "realności" w fantastyce nie zaszkodzi ;) Flora w tym wydaniu wygląda bardzo ładnie. Mam nadzieję, że to wykorzystają. A może już wprowadzili tą kreację...To raczej nie wygląda na rysunek fana. Co myślicie?

Pisała Wasza Siva <3

2 komentarze:

  1. Wspaniały post :) Mam nadzieje, że będzie on w sezonie 7. Każdy może zaczerpnać pomysłem innym może da mu jakieś inspiracje do nowego stroju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze