piątek, 10 lipca 2015

Hej!

Cześć! Jestem tutaj nową adminką.(jakby co, żeby nie było nieporozumień związanych z teraz odbywającym się konkursem na adminkę, to zostałam adminką poprzez konkurs basowy )  Pierwszego posta miałam napisać dużo wcześniej, ale cóż... tak się złożyło, że najpierw brak czasu, parę problemów, następnie wyjazd na wakacje, a potem (niby wakacje, wolne ) a tu znowu  brak czasu...  Ale przejdźmy do rzeczy. Pewnie niektórzy znają mnie z innych blogów pod nazwą NightFairy. Jako, że zmieniam swoją oc i tym podobne rzeczy, zmieniam również i nazwę. Tak więc na blogu będę się podpisywała Jillian Dreams. Co by tu jeszcze powiedzieć... może nie będę was zanudzała nudnym opisem tego, co mnie intresuję, i co lubię itp., więc.. Myślę, że na blogu będzie mi się miło pisało i myślę, że zostanę tu jak najdłużej ;)


A teraz przejdźmy do posta właściwego: Mam dla was duużą porcję artów!

Zbiorowy art w Believixie. Wreszcie wszystkie Winx. Czy tylko mi się tak wydaje, że Flora wygląda jakoś za bardzo  Couture, a Layla prawie wcale? o.o 

Stella couture! I te motylki, ahh... cudo <3 

Stella w podstawowej przemianie - ślicznie wyszła. I te... jak to nazwać... świetlne promienie, dodają jeszcze większego uroku :) 
Tecna w podstawowej przemianie. Ciekawe, co takiego ciekawego jest po tej (dla niej lewej, dla mnie prawej) stronie ^^ xDD 

Bloom Sophix. Hm... co by tu powiedzieć. Nie przepadam z Bloom, niestety, a z nią dość sporo artów. Ale ten całkiem ładny ;) 

Tecna w stroju marynarskim. Nawet ładnie wyszła, mi się podoba. 

Malutki arcik w wersji Fairy Couture - jak ja kocham tą serię! Wszystko w niej zawsze takie piękne (jak dla mnie) :) 


Wakacyjny arcik. Słońce świeci, a nasze Winx na plaży ;) 

Bloom w transformacji Bloomix. Jedna z moich ulubionych przemian naszych czarodziejek ;) 

Piękny, wakacyjny art. A na nim Bloom w nowym stroju z 7 sezonu.

I nasza słodziaśna Piff z 6 sezonu! Chciałabym, żeby w 7 sezonie choć raz pojawiły się bliźniacze wróżki - z nimi tak wesoło zawsze :) 

Bloom w stroju codziennym z sezon 5 w wersji Couture. Nic dodać, nic ująć. 


Ten arcik taki prześliczny <3 normalnie się zakochałam. Istne cudo w wydaniu w wersji Fairy Couture - mojej ulubionej ;) 

Skoro już w Grecji mamy sezon 7, to na artach nie może zabraknąć Butterflix'u ;)

(Jakby co, naprawdę nie mam pojęcia, o co chodzi z tym artem, więc mnie nie pytajcie. A może ktoś z was wie? :P) 


                                                                     ~Jillian Dreams

P.S Na razie jeszcze bez oc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze