środa, 15 lipca 2015

Magia wakacji- Open!

Nie zapowiadałam, lecz mogę urządzić. Więc zdałam z tego sprawę, że prawie nic nie robię na tym blogu, więc mam czas przez całe wakacje, i postaram, by blog szedł coraz wyżej, ale oczywiście to od was zależy. Więc na czym to polega? 
Więc jak zawsze zabawy są, i oczywiście nagrody i itp :) Więc postanowiłam coś nowego zrobić. Zawsze są jakieś nagrody, a może byście chcieli, by wasze blogi byli na prawej(twojej) kolumnie? Jeśli tak to wystarczy napisać adres swojego bloga, a tuż po nowościach pojawią się linki waszych blogów. 
Jakie zabawy?
Może się przekonaliście, a może nie, bo czasem mam szalone pomysły.  Do jakiegoś postu zawsze będzie fragment opowiadania z waszą czarodziejką: wystarczy, tylko napisać imię swojej czarodziejki. Jako ma moc, planeta, czy jest księżniczko. Opis czarodziejki lub wysłać na mój gmail jessika12120@gmail.com , jeśli uda się przez całe wakacje będziecie mieli różne historie z wróżkami, i zabawy, które czasem was rozśmieszą ;) 
Wszystko zależy od was :)
Piszcie w komentarzach czy wasze czarodziejki chcą być w opowiadaniach. Każda czarodziejka będzie w jednym opowiadaniu z główną rolą :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze