wtorek, 14 lipca 2015

Pościele

Pojawiły się nowe pościele z Couture Fairy z Bloom i Stellą.  
Widzimy na obrazku Bloom w nowym stroju. Nie wiemy jak nazywa się ten styl, lecz moim zdaniem jest bardzo ładny. Bardzo fajny pomysł na włosy. Strasznie mi się myli Bloom z Florą z serii Winx Fairy couture, a wam czasem się nie myli, bo ja tylko po oczach rozpoznaje i po cerze, bo włosy w niektórych artach podobne.
Kolejną pościel, tak jak mówiłam jest ze Stellą.Pościel tak jak widzimy jest w kolorze białym w lekkie paski różu.  U Stelli widzimy skrzydła a także strój. Moim zdaniem najładniejsze są skrzydła do stroju nie jestem pozytywna, bo jakoś mi nie przybladł do gustu. Kiedy bym ja wybierała pościele, bym wybrała z Bloom, a tak to wole Stellę, gdyby nie ta sukienka 
Mam tu dla was mało zabawę na zakończenie. Jak przemianę bardziej wolicie sirenix czy harmonix? I w której transformacji jej bardziej do twarzy?
Piszcie w komentarzach ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze