sobota, 25 lipca 2015

Ubrania, lalki & Stella

W Rosji pojawiły się już nowe bluzki z Winx. Oto i one.


Na tym zdjęciu najbardziej widać tylko jedną bluzkę, z naszą Stellą w stylu Fairy Couture.
Mi bardzo podoba sie ta bluzka (choć i tak na mnie za mala by byla ;P ) A wam?



Ostatnio Andrey Jeżowa, Dyrektor Handlowy TD "Guliwer" w Rosji zrobił zdjęcie w jednym z biur firmy. 

Na zdjęciu widać kolekcje lalek, które wejdą na rynek rosyjski jesienią i zimą 2015 - 2016 roku.
Znajdują się tam lalki z między innymi kolekcji:

-Winx Fairy Mythix
-Winx Fairy Summer
-Winx fairy Butterflix

oraz wielu innych.

Co o tym myślicie? Może niedługo te lalki pojawią się także i w Polsce? 

Z tej okazji, że już niedługo będą urodziny naszej Stelli, mam dla was z nią kilka artów :



                                                                    Tu w przemianie Enchantix 



A tutaj jako mała dziewczynka, ze swoją mamą, królową Luną.
                                                             

Stella harmonix


Aww... to po prostu cudo! Strasznie mi się tan art podoba <3 Pokazuje to, że Stella jest czarodziejką Słońca i Księżyca ;) 


Stella i Brandon <3


Tutaj w Bloomixie...


I tu także ;) 


Portrecik w Believixie


Udało mi się znaleźć taki śliczny, urodzinowy arcik. Stella w stroju z 4 sezonu :) 


A tu nasza Stella jako.. rycerz. Ciekawa odmiana ;) 

Podobają wam się arty? Mi po prostu ogrooomnie. :)




Arts by Chibiusa - Moon 

~Jillian Dreams

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie komentarze