sobota, 18 lipca 2015

Wróciłam + Alfea Butterflix Adventures


Wróciłam!

Jak dobrze wiecie,nie było mnie dwa tygodnie (jak pisałam).
Wracam jednak i znów będą posty.


Jak widzicie po temacie postu,dziś będzie o aktualizacji gry "Alfea Butterflix Advantures".
Zaczynamy :

-Gra będzie na urządzenia mobilne (Apple, Amazon, Google Play)
-W późniejszym czasie,będzie także na Steam i Ibox Live

Gra jest głównie o sezonie 7.
Będzie można wcielić się w jedną z wróżek,zwiedzać magiczną szkołę Alfea,rozwiązywać wiele
tajemnic,oraz pokonać Braffillus'a.
Dodatkowo trzeba zbierać klejnoty i klucze ,dzięki którym będzie można
oblokować różne pomieszczenia w grze.
Jest możliwość porozmawiania z Faragondą,WizGizem,Eldorą,a także zachęcenia uczniów
aby dołączyli do Alfei.
Można również zebrać aż 120 kart kolekcjonerskich.
Tsumanga Studios dodała także do gry "butik" , w którym będzie można
kupić nowe ubrania.

Gra będzie dostępna w trzech językach :

- Rosyjski
- Angielski
- Włoski

Również będzie wydana już w Sierpniu.


Co sądzicie o nowościach w grze?
Pobierzecie sobie ją?

:)

2 komentarze:

  1. Ciesze się, że wrócilaś :) Mam nadzieje, że było super na obozie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze