sobota, 1 sierpnia 2015

Mój ulubiony styl z sezony 6 cz 1!


Więc kto ma najładniejszy Bloomix wygrała Stella, więc czas na kolejną wykreślanke Dziękuje za głosy, które byli w całej wykreślance pt 'Kto ma najładniejszy Bloomix" Dziękuje!
Teraz zapowiada się nawet duża wykreślanka, więc dam rozmiar duży, by mogło się zobaczyć :)
Mam nadzieje, że będziecie brać udział  w tej wykreślance :) Wszystkie numerki od 1-14, więc czeka nas nawet długa wykreślanka, i zobaczymy, który styl z sezonu 6 najbardziej lubicie :) Oczywiście także zostanie na bocznym menu :) Tak właśnie można się zastanowić, dlaczego tak robię, więc mogę wam wyjaśnić:
No, więc sama nie wiem co mam dodać do bocznego posta, więc pomyślałam, że wykreślanki mogą się przydać, i uzupełnić menu, by było dłuże, a nie takie krótki, bo tam prawie nic nie ma XD.
Więc głosujemy na  pierwszy styl, który najbardziej nie lubicie, czyli kto odpada :)
Piszemy :)
***
Tak ajk widzimy na początku posta zamieściłam art, który jest z WinxClubRus, więc Roxy gotowa, a ten styl jest w naszej wykreślance :) Wygląda pięknie, więc zapraszam do oceniania także pracy zrobionej przez WinxClubRus :D


11 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze