środa, 12 sierpnia 2015

Plan lekcji nr 1!!

Proszę bardzo oto pierwszy plan zajęć zrobiony specjalnie dla Dari Rosse naszej admince:



Więc mam nadzieje, że się podoba :) Specjalna dedykacja i dużo brokatu na planie lekcji tak jak lubisz :)
A was zapraszam do pisania komentarzy jak się podoba plan, lekcji, a oczywiście, kiedy ktoś chce zamówić zapraszam tu klik :)  Ci którzy nie mają konta google, bym prosiła się podpisać na końcu komentarza to bardzo ważne! Inaczej plan lekcji nie będzie zrobiony!!!!


14 komentarzy:

  1. O jejuniu!!!!
    On jest CUDOWNY!
    Tak,kocham brokat, dedykacja, Piff, Layla - Wszystko piękne!
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) oraz dziękuje :D
      Mówiąc to Layle i Piff nie robiłam, jak każdy wie XD
      Proszę :)

      Usuń
  2. OMG! Jest ślicznyyyyyyyyyyyy!
    /hotlia

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeyjciu zazdroszcze Dari za taki plan lekcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju! Jaki przepiękny plan lekcji :) Jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę Tecne z jej zwierzakiem z 7 sezonu a tecna by była w butterflix i z brokatem poprosze Pixi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia są w linku:
      http://nazawszezwinxclub.blogspot.com/2015/08/zamowienia-na-kalendarz.html
      Ale oczywiście przyjmuję zamówienie, lecz było mi lepiej, gdyby dodaną tam komentarz, wtedy kolejność by mi się nie myliła.
      Pozdrawiam :D

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze