piątek, 14 sierpnia 2015

Specjalnie dla Sylwi!


Sylwia zapytała się czy da się wstawić skrzydła do Ocki na zwykłym paincie.Odpowiedz jest prosta:
Tak!
Więc w dzisiejszym poście wyjaśnię wam jak to zrobić. 
Pierwszym krokiem jest wybranie skrzydeł (lub zrobienie je samodzielnie).  Ja będę pokazywała tu skrzydła nowej przemiany. Użyjemy skrzydeł czarodziejki z Winx Club-Layli:

1. Zacznijmy od tego, że wchodzimy na painta.
2. Następnie wybieramy skrzydła, i wycinamy. Zaznacz->Edycja->Kopiuj.
Wklejamy i umieszczamy na nowej czystej kartce w Paincie.
Skrzydła by Colorfullwinx
 
3. Wybieramy prace, którą mamy wstawić, i robimy to co ze skrzydłami: zaznac->edycja->kopiuj
4. I wklejamy do skrzydełek. Ustawiamy wielkość, i gotowe!
 Basa by winx-base
Widzimy, że jest bardzo prostę. Pomogło wam? Następny post pt:
Jak zrobić nagłówek na bloga?


8 komentarzy:

  1. Dziękuje już sobie z tym poradziłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo :)
    Ciesze się i to bardzo, że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super technika! Świenie, że pomogłaś mi :) Zawsze się zastanawiałam :) A tak kiedy jest to no się wchoodzi w opaint to czarne tło. Jak się tego pozbyć?
    /Hotlia

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym Flore w butterflix z Amarokiem nazywam sie Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówienia przyjmujemy na poście: zmaówienia na plan lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze się zastanawiałam jak się robi oc.

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba miec stary paint ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze