sobota, 15 sierpnia 2015

Tynix!

Wiemy już ,jak wygląda długo wyczekiwana przez nas transformacja z najnowszego sezonu w tym roku,a zarazem ostatniego - 7 .
Dzisiaj ma premiere odcinek w którym nasze czarodziejki dostaną tą transformacje.

Pojawiło się zdjęcie, które mówi nam jak wyglądają nasze znane wróżki.

Oto one :



Niestety odrobina zamazana jest twarz Layli, ale widać długo wyczekiwane stroje i fryzury czarodziejek.



Jak wam się podoba transformacja Tynix?
Koniecznie napiszcie w komentarzach
:) 




13 komentarzy:

  1. nie wiadomo dlaczego Layli twarz jest zamazana :/ Ale widać, że tynix rozjaśnia kolor włosów :)
    /hotlia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Najlepiej u Stelli widać rozjaśnionny kolor. Myśle, że u Layli jest zamazana twarz, przez błędy graficzne na telewizorze (a akurat pojawiło się to w tym samym czasie, gdy osoba robiła zdjęcie transformacji).
      Mi się bardzo podoba transformacja,a szczególnie piosenka. Muszę przyznać, że się postarali, trzymając nas tyle w niepewności :)

      Usuń
  2. Ty także odgapiasz posty od innych blogów
    Pisze Mirta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tobą mirta

      Usuń
    2. Pudło. Niestety my nie kopiujemy wiadomości od innych blogów.
      My korzystamy z źródeł :)
      A nowości z Winx są takie same, i posty mogą mieć takie same newsy, ale nie teksty

      Usuń
    3. Sama sobie możesz potwierdzać, bo widać, że sama napisałaś tego anonimowego! NIkt tu nie kopiuje postów!
      /hotlia

      Usuń
    4. Wiesz szczerze to myślałam, że przeprosisz Darie oraz mnie za kopiowanie naszych postów, ale chyba nie wiem czy to przeczytam...

      Usuń
  3. Szczerze jesy to przeprosiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tolerancyjna ale tolerancja też ma granice a moja koleżanka przez ciebie usuneła bloga że ci nie wstyd a ona wcale nie kopiowała
    Pisze mirta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kazałam jej usuwać bloga. Chciałam bym usunęła posty, które są z naszego bloga! A jeśli chodzi o wstyd to nie ja mogę się wstydzić za to, że co.. pisałam posty? Specjalnie oznaczyłam w jednym poście wszystkie PNG'sy, i zobaczyłam ten sam post na jej blogu! Więc chyba to nie moja wina i nie mam się czego wstydzić.

      Usuń
  5. TYNIX JEST SUPER. UWIELBIAM ROXY NASZĄ CZARODZIEJKE ZWIERZĄD.☆★⊙

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze