niedziela, 9 sierpnia 2015

Znasz mnie? Jestem Bloom.


Ostatnio napisałam post pod tytułem "Flora radzi".
Pewnej osobie spodobały się takie rady naszych wróżek,więc postanowiłam pisać 
podobne posty.
Dziś czas na "Znasz mnie? Jestem Bloom."
Nasza wróżka opowiada tutaj o sobie,można poznać wiele ciekawostek.
Zapraszam,to przeczytania :



Cześć! Taka jestem podekscytowana... Nareszcie mogę ci opowiedzieć o sobie!
Jestem Bloom, wróżka Płomienia Smoka.
Dorastałam w Gardenii, na planecie Ziemia, ale to w Alfei znalazłam najlepsze przyjaciółki. Tam też spełniło się moje największe marzenie: zostałam wróżką!
Mój chłopak ma na imię Sky... Łączy nas bardzo silne uczucie!
Uwielbiam książki, zwłaszcza te o magii. Radość sprawia mi też pieczenie ciast i przygotowywanie olbrzymiej pizzy, którą częstuję przyjaciółki!



 Wisiorek w kształcie serca, który podarował mi Sky, jest piękny. Zawsze mam go przy sobie!

 Mój najdroższy Sky, ten całus jest dla ciebie!

Chcesz wiedzieć, co dostał ode mnie Sky na walentynki? Napisałam specjalnie dla niego piękną piosenkę o miłości!
 Taniec ze Skyem sprawia mi ogromną przyjemność, nawet jeśli plączą nam się nogi!

 Sky i ja lubimy te same smakołyki… Nie możemy się oprzeć sałatce owocowej!

 Uwielbiam, kiedy Sky robi mi niespodziankę i przyjeżdża po mnie na swoim motocyklu!


Sky i ja… Prawdziwie magiczna miłość!


Ciekawostki :


Urodziny


10 grudnia


Znak zodiaku

Smok


Ulubiony kolor

Czerwony


Hobby

Czytanie książek o wróżkach i magii!


Idealny chłopak

Sky!


Najlepsza przyjaciółka

Stella


Ulubione filmy

Komedie romantyczne


Uwielbiam

Pieczenie babeczek z przyjaciółkami


Ulubiona muzyka

Pop


Ulubione zaklęcie

Płomień Smoka


Bloom - Winx Club
Dowiedzieliście się czegoś nowego o naszej czarodziejce?
:)

4 komentarze:

  1. Yey! Bardzo się ciesze, że dajesz takie posty :) Bardzo mi się podobają, chodź można je zobaczyć na oficjalnej stronie Winx Club

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze