piątek, 23 października 2015

Fairy Couture

Lubicie styl Fairy Couture? Jeśli tak to naprawdę mam przepiękne arty z Winx Club!
Pierwszy art jest z Florą i Stellą! Widzieliście taki art? Okey, więc teraz chce napisać opinie o tym arcie xD. Więc powiem szczerze, że Flora mi się tu bardzo, bardzo, bardzo podoba, lecz niestety Stella już trochę mniej, lecz u niej jest śliczny warkocz.! lubicie wyrażać swoje zdania, jeśli tak nie krępuj się! 
 
Niestety kolejne znów te same czarodziejki, lecz ich strój jest bardzo interesujący to trzeba przyznać!. U Flory nie widziałam takiej fryzury,a z nią jest jej pięknie. A Stella ma super strój i fryzurę! Ehh,,, dlaczego ja tak nie umiem malować xD
 
I nasza dobrze znana Bloom! Ten art jest śliczny. Czy nie zgodzicie się, że to trochę dziwne, że ma trzy warkocze? Strój mi się podoba, a fryzura najbardziej ! A wy co myślicie?
 
Kolejny art z Florą. Ten odcień za bardzo mi się podoba. Niestety nie mogę znaleźć żadnych innych czarodziejek :(, lecz będzie jeszcze Musa!  tym arcie nie ma co mówić bo jest cudowny! 
 
Kolejny art ze Stellą! Na górze jest taki sam styl fryzury u Flory (pierwszy art) Czy podoba wam się ten styl fryzury oraz stroju?
 
I ostatni z Musą. Jaki styl lubicie bardziej? Komentujcie!

2 komentarze:

  1. Ary cudowne:-D

    Tylko szkoda,że nie mogłaś znaleść Tecny i Layli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety :( Poszukam następnym razem,a Tecna to w ogóle rzadko jest :(

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze