poniedziałek, 19 października 2015

Jak dodać do bloga pasek muzyczny?

Pojawiło się kolejne pytanie co z wyglądu bloga. Wiem, że długo nie było, ale to jest dlatego, że nie miałam pytaniem, więc nie bać się pytać, a jeśli się boicie to możecie z anonima. Chodź nie ma się czego bać, bo sama nie których  rzeczy nie umiem. Więc zacznijmy!

 1. Klikamy link, który znajduje się na naszym blogu, lub kliknij po prostu tu.

2. Znajdujemy się na stronie, więc szukamy koloru pasków, kiedy jest reklama na górze przewiń do dołu ;) Zobacz jak to wygląda, i kliknij na kółeczko, by wybrać kolor. Ja wybrałam fioletowy i klikamy next.

3. Kolejnym krokiem to najczęściej bierzemy piosenki z YT, więc wchodzimy, i wybieramy piosenki. kopiujemy link/adres piosenki, czyli coś takiego który jest np: sahuashf.pl mam nadzieje, ze wiedzie o co chodzi ;) Jak widzicie są dwa kolumny na pierwszej dajcie tytuł, a na drugiej adres/link, który skopiowałeś, tylko wklej!
Klikamy dalej next, i widzimy kolejne pliki. Ja zawsze zostawiam tak jak jest, więc nie będę tłumaczyć tu, bo nie znam dobrze angielskiego. Wciskamy Done.


Kopiujemy swój kod *nie każdy kod jest taki sam, zależy ile piosenek.


Wklejamy kod na swjego bloga, i gotowe!
Chcecie kolejnej porady. Piszcie o czym ma byc!



10 komentarzy:

  1. super, gdy nede iała bloga użyje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Układ>Dodaj gadzet > HTML/JavaScript > Wklej kod.
      Nie stety nie tłumaczyłam, bo dawałam w pierwszym ;)

      Usuń
  3. Jak zrobić Menu? Ty masz : Witaj na blogu! Opowiadania,Historia bloga i Kontakty
    Nie mam pojęcia pomożesz?


    OdpowiedzUsuń
  4. menu boczne nastempne ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze