piątek, 6 listopada 2015

Wyzwanie dla bloggerków

Ci, którzy piszą na blogach/mają bloga mogą się zastanowić co to ma znaczyć? A właśnie to jest jedna  głównych zabaw, w której mogą brać udział, Ci którzy mają własne blogi.


  • Czas-na zapisanie 2 dni, a na wykonanie 5.
  • Miejsce wyzwania:  Twój blog-Mój blog
  • Uczestnicy: Którzy mają swój blog.
  • Narzędzia: blog, klawiatura, myszka
A teraz powiem wam o co tu chodzi! Teraz zadam wam 5 pytań, na które trzeba odpowiedzieć, gdy się zgłaszasz.
Miałeś/aś kryzys blogowy?
Dlaczego postanowiłeś/aś założyć bloga?
3 twoje ulubione blogi?
Inne zainteresowania

Więcej po zgłoszeniu. Proszę o link do bloga, i odpowiedzi na pytania. Kiedy będziecie brali udział będziecie mnie pytać o własne pytania.
Zabawa...
Pięć dni do lepszego bloga.

Zapisujcie się. Zabawa to coś nowego!
Zapisy w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. http://dariawinxclub.blogspot.com/

    1. Tak miałam kryzys blogowy
    2. Od jakiegoś czasu "bawiłam się", że mam bloga i zapisywałam wszystko co wiem o wróżkach, jakieś informacje itp w Wordzie. W końcu postanowiłam założyć bloga
    3. Twój, Ow, Winxblogger
    4. Jazda konna
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://czarodziejskiewinx.blogspot.com

    1. Miałam :(
    2. Sama nwm, lubię to po prostu i postanowiłam założyć bloga :P
    3. OW, WB, twój
    4. Rysowanie

    + Ten blog będzie usunięty przez system i założę nowego, ale wszystko wytłumacze w poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział
    Miałam kryzys
    Nwm po prostu przyjaciółki mnie zachecily do wspólnego bloga to założyłam
    OW twój i wcnzr
    Taniec rysowanie jeździectwo i gimnastyka

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze