środa, 30 grudnia 2015

Jak dodać filmik w poście?


Hejka! hej!

Dla: Darii Rosse
i innych czytelników
Tym razem chce wam pomóc z umieszczeniem filmika w poście, ale nie  z youtube!
Więc kiedy nie ma fimiki na youtube nie możemy dodać w poście, więc nie da się
YouTube

A więc jak to zrobić? 
To proste.

Więc zaraz wam wytłumaczę:


1. Wchodzimy w link, na którym znajduje się filmik który został przez nas wybrany. Ja wybrałam taki tynix.
....
Gdy znajdziemy się na stronie szukamy napisu. Ściągnij, przenieś, lub po angielksu: Share, Eksport,

2. Klikamy eksport, i  kopiujemy kod. Mój jest taki

<.iframe frameborder="0" width="560" height="315" src="//www.dailymotion.com/embed/video/x36kbp1" allowfullscreen>

winx tynix versja alwin i wiewiórki przez musamusic1099.

tak między innymi wygląda taki kod. Ale każdy ma inne cyfry i itp


Możemy ustawić tam wielkość, ale jeśli dajecie na blogspot'a nic nie  róbcie.

3. Okey. Mamy kod, a więc trzeba  go wkleić. .  Wklejamy po prostu w post, i piszemy dalej posta.


Publikujemy posta i gotowe!

Jeśli macie inną strone i nie wiedziecie jak. Dajcie link, a także pojawi się post!

Mam nadzieje, że pomogłam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze