niedziela, 6 grudnia 2015

Wesołych mikołajek!

Tak, jak każdy wie dziś są mikołajki!  Oczywiście życzę wam co najlepsze każdego dnia, a nie tylko w okazje, ponieważ każdy ma coś czym się odróżnia ;)  Zrobiłam taki mały prezencik, czyli kolaż ^^ Mam nadzieje, że mi wyszedł. Co do nagród to robię. Jest nawet roboczy post, więc czekajcie!

Z takiej okazji możecie podawać blogi, które zostaną w menu bocznym zamieszczone na tydzień ;) Adresy w komentarzach!
Także zamierzam zrobić księgę ulubionych blogów, portali i itp. Może i wasz blog dołączy, gdy go zobaczę!

Radosnych mikołajek, i dużo prezentów!
U was też byli lub będą mikołajki w szkole?

12 komentarzy:

  1. dariawinxclub.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać nagród!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dlatego że wgrałaś w zgaduli ?
      Ha ! Byłyśmy rywalkami !


      Ola

      Usuń
    2. Dobra ja też...


      Ola

      Usuń
  3. Tak wiem nie mam bloga. Ale dam tego,na którego wchadziłam pred wakacjami i w wakacje :
    Odlotowewinx.blogspot.com
    Wiem mają mało newsów i to wasi tacy jakby rywale ale zawsze coś..

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mowiąc szczerze to nie ywale, bo sama pisze na tym blogu ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. http://winxinnahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam bloga, ale przestałam na nim pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego? Zajrzałam na twojego bloga, jest super!

      Usuń
  6. superblogowinxclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze