niedziela, 10 maja 2015

Dzięki :)

Dziękuje wszystkim za przybycie na 'spotkanie' . Jak widzicie nie dokończyliśmy zabaw, lecz dziękuje wszystkim za super aktywność.Wczorajszego dnia przybyło 65 komentarzy. Więc co do zabaw to chcecie to powtórzyć w następną sobotę czy zabawy będą ciągnąć się dalej w dni szkolne?
A tu takie wyniki na razie kto ile ma punktów:
1#Kogo to praca?
Wygrała Night Fairy
Za odpowiedź ma +2 pk :)
Następną zabawo była wykreślanka. Na wszystkich po 1 pk za aktywność :)
Narazie w punktach prowadzi:
NightFairy- 3pk
sylkar1012@gmail.com- 1pk
Renete. Olcia. F- 1pk
Następną zabawą była: #1 Jaka to piosenka?
Sylkar1012 i NightFairy moderowałam razem więc po 2 pk
A dla Renaty. Olci. F 1 pk
Chodź każdy zgadł to ta 3 ma po punktach, bo najwcześniej
Następna zabawo była Ulubiony strój Garden
Dla każdego 1 pk :) A wy sądzicie, że najładniejsze stróje ma: Flora i Musa :)
Punktacja:
NightFairy- 5 pk
Sylkar1012-4 pk
Renata. Olcia.F- 3 pk
Lady Biber- 1pk
Nikola XD- 1 pk
Anonimek- 1pk
Kolejną zabawo była... #1Znajdz zdanie
NightFairy 2pk. Sylkar1012 1 pk :)
druga runda. #2 Kogo to praca?

Było 5 komentarzy, lecz 2 osoby dostaną punkty. NightFairy-2pk Lady Bieber- 1pk
I wykreślanka dla każdego po 1 punkcie.
Więc punktancja wygląda tak:
NightFairy- 9pk
sylkar1012- 5 pk 
Renate. Olcia. F- 4 pk
Lady Bieber- 2 pk 
Anonimek- 2pk
Nikola XD- 2 pk
NA to wygląda, żę Night prowadzi w punktacji. Lecz nie wzięła udziału w drugiej rundzie to nie dostała pk :(
Więc jak chcecie?
W sobote czy dni szkolne zabawy ciągniemy?


4 komentarze:

  1. Ja bym chciała w soboty :)
    Wow mam pk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wole w soboty i niedziele (jak można). Bardziej mam wtedy czas...
    Jezu... ja na razie jestem 3!

    I Justyno RENETE a nie RENATA! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisywałam z obrazka tylko początek. Już poprawiam

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze