poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kierunek - Planeta Melodia


Dziś kolejny artykuł o naszych wróżkach.
Czas na Planetę Melodię .
Zapraszam do zwiedzania razem z Musą :



Droga wróżko, zabieram cię na niezwykłą wyprawę. Odwiedzimy moją rodzimą planetę - Melodię!
Muzyka jest dla mnie wszystkim! Towarzyszy mi przez cały dzień, od chwili, gdy tylko otworzę oczy. Ale to było nieuniknione, skoro dorastałam na planecie Melodii!
Czyż nie jest tu pięknie podczas zachodu słońca?


Cała planeta jest utrzymywana w harmonii dzięki śpiewającym wielorybom. Żyją one w tutejszym oceanie i wydają niezwykłe dźwięki.

A to mój dom! Tym, co mi się w nim najbardziej podoba, jest dach stworzony z nut. Lubię też ten wspaniały tropikalny ogród. Cudownie się w nim rozchodzą dźwięki. A tak przy okazji - czy zwróciłaś uwagę na jego kształt? To bardzo ważny znak, używany często przy komponowaniu muzyki. Wiesz, jak się nazywa?



I jak wrażenia? Co najbardziej ci się podobało na naszej wycieczce?

Musa - Winx Club

Piszcie w komentarzach
:)

4 komentarze:

  1. Nigdy nie wiedziałam, że w domu Musy na dachu są nuty. Zawsze patrzę na twarze winx, a nie na tło. Teraz będę się bardziej przyglądać też tło, może coś mnie zaskoczy, i nie wiem :)
    /Hotlia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie wiedziałam :)

      Usuń
    2. Właśnie :) I się można zdzwić, bo tak na domku nie dają dużo scen, no i wg malo jest scen kiedy widzimy dom musy, a już na dach to nie dają, więc cieżko zauważyć, ale mam nadzieje, ze w sezonie 7 będzie coś o musie, i popatrze na dom :)
      /hotlia

      Usuń
    3. Miejmy nadzieje, że będziemy na Melodii ponownie w sezonie 7 :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze