wtorek, 11 sierpnia 2015

Znasz mnie? Jestem Stella.


Dziś mam dla was ostatni (na razie) artykuł o naszych wróżkach.
Jest on jak widzimy o naszej czarodziejce słońca - Stelli.
Zapraszam do odkrywania tajemnic razem ze Stellą.





Cześć! Nareszcie! Dziś opowiem trochę o sobie i o swojej pasji!
Jestem Stella, wróżka promiennego słońca!


Jestem księżniczką Solarii. I wiesz, co kocham robić? Zakupy, zakupy i jeszcze raz zakupy!
Brandon potrafi sprawić, że moje serce bije szybciej. Tworzymy najśliczniejszą parę w całym wymiarze Magix!


Jestem bardzo twórcza i znam się na modzie. Przyjaciółki ciągle proszą mnie o radę w sprawie ciuszków albo dodatków. Moje motto?
Podążanie za trendami jest super, ale... o wiele ciekawsze jest stworzenie własnego oryginalnego stylu!


 Najważniejsza zasada? Tworzenie powinno sprawiać ci radość!

 Baw się modą: łącz dowolnie ubrania, poszalej z dodatkami, zmień fryzurę!

  Każdy wysiłek, jaki podejmujesz, przybliża cię do spełnienia marzeń.



CIEKAWOSTKI

Urodziny
18 sierpnia


Znak zodiaku
Syrena


Ulubiony kolor
Zielony


Hobby
Zakupy i organizowanie piżama party


Idealny chłopak
Przystojny i umięśniony… i supersłodki jak Brandon!


Najlepsza przyjaciółka
Bloom!!!


Ulubione filmy
Komedie! Nie ma to jak duża porcja śmiechu!


Uwielbiam
Ubieranie się w modne ciuchy i udzielanie modowych porad


Ulubiona muzyka
Muzyka pop


Ulubione zaklęcie
Promień Księżyca

Stella - Winx Club


I jak dowiedzieliście się czegoś nowego o naszej Stelli?
Piszcie w komentarzach
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze