piątek, 16 października 2015

Moda na czasie



Zapraszam na post z modą 7 sezonu.
Stella opowie nam w nim co nieco o strojach, nowościach, modzie i takich tam.
Zaczynamy :


Wow! Nie miałam pojęcia, że dawniej ludzie tak świetnie się ubierali!
Podróżowanie w czasie nauczyło mnie jednego: łącz różne zaskakujące elementy w jedną całość. To się nazywa zabawa!


Dlatego na podróż do Alfei z przeszłości wybrałam dla nas styl z lat 60.! Minispódniczki, jaskrawe kolory, puszyste włosy i oto jesteśmy: wróżki Winx w wersji vintage!

MAGICZNA PORADA: Miej w swojej garderobie szyfonową chusteczkę do wiązania wokół szyi, a zawsze będziesz wyglądać modnie!





By poczuć się częścią natury, pamiętaj o dwóch rzeczach: ma być wygodnie i nietuzinkowo!

MAGICZNA PORADA: Może stworzysz oryginalny naszyjnik z piór?



Ponieważ jestem najlepszą stylistką w wymiarze Magix, wymyśliłam także specjalne kreacje na podróż do średniowiecza!
Urocza pelerynka, a do tego zabawny kapelusz. Właśnie tego nam trzeba!

MAGICZNA PORADA: Paski, paski, paski! Nie zapominaj o nich, są takie szykowne!


I co powiesz? Która kreacja spodobała ci się najbardziej?

 Stella - Winx Club

Napiszcie w komach
:)


2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie komentarze