piątek, 6 listopada 2015

Odpowiedzi na wasze pytania - Daria

Do dnia dzisiejszego (tj.6.11.2015) mogliście zadawać mi pytania o co tylko chcieliście
pod postem "Zadaj mi pytanie!".

Zapraszam więc na odpowiedzi, oraz życzę wam miło spędzonych urodzin bloga :)


1. Dlaczego postanowiłaś tu pisać?

Odp: Jessy znam od około roku, pewnego razu zostałam adminką na jej blogu. Uważam, że ten blog jest naprawdę cudowny. Wspaniała właścicielka, dobrzy ludzie, no i wy oczywiście osoby które komentują posty, naprawdę dziękuje wam za to.


2. Jak myślisz o czytelnikach bloga?

Odp: Tak jak pisałam wyżej uważam, że jesteście wspaniali. Bardzo miło odpowiada się na wasze komentarze, czytacie moje posty...Z całego serca dziękuje wam za to.


3. Ile lat?

Odp: 14. Tak niektórzy powiedzą zaraz "Za duża jesteś, bla bla bla" Nie! Ja lubie pisać posty, dzielić się z wami, przebywać tutaj, lubie to, bo to kocham.


4. Ulu zwierze?

Odp: Koty i konie


5. Kolor oczu i włosów?

Odp: Kręcone brązowe włosy, oraz zielono-niebieskie oczy


6. Ulub wróżka?

Odp: Layla



7. Od kiedy lubisz winx i jak je poznałaś?

Odp: Pewnego dnia zauważyłam w sklepie kolekcje DVD Winx z drugiego sezonu, oczywiście kupiłam ją. Miałam wtedy może 8 lat? Nie pamiętam dokładnie. W ten sam dzień obejrzałam jeszcze pierwsze 4 odcinki co były na płycie i myśle sobie. Fajna bajka, ale nie wiadomo kto jest kim.
Dlaczego tak powiedziałam? Otóż płyta ta miała znaczek 1, a był to sezon drugi. Po całej zebranej kolekcji z tego sezonu kupiłam kolejną - 7. Wtedy wszystko się okazało, bo dopiero na tej płycie był piewszy odcinek 1 sezonu + 4 kolejne.



8. Jak myślisz o innych adminkach bloga?

Odp: Inne adminki są naprawdę wspaniałymi osobami, dobrze mi się z nimi rozmawia, dogaduje.
Często piszemy ze sobą.


9. Piszesz opo? Jeżeli tak to o czym? Może byś tu pisała?

Odp: Tak, piszę opowiadania. Dwa razy w tygodniu pojawiają się one na moim blogu. Są one o wróżkach osób z bloga. Niestety nie mogłabym tutaj pisać opowiadań + na moim blogu z powodu braku czasu i nauki. Jeżeli tylko macie ochotę zapraszam do tego linka, gdzie możecie zobaczyć dotychczas napisane opka.


10. Jakie jest twoim zdaniem najładniejsze imię?

Odp: To trudne pytanie, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Lubię imiona spokojne, łatwe do zapamiętania, tak jak np. moje "Daria" (jakby ktoś pytał).


11. Ulu pora roku?

Odp: Wiosna i jesień


12. Ulu ciasto?

Odp: Chyba makowiec i sernik


13. Ulubiona przemiana z winx club?

Odp: Charmix (kocham 2 sezon), Harmonix, Tynix, ale pierwsza, to zdecydowanie Charmix.




No i cóż z pytań to byłoby na tyle.
Dziękuję bardzo serdecznie wszystkim, którzy zadawali pytania, ściskam was mocno no i zapraszam do udziału w zabawach.
Do zobaczenia w kolejnym poście.
Papa :)


2 komentarze:

  1. ciesze się, że piszesz na blogu ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja również się cieszę <3 <3 <3

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze