piątek, 6 listopada 2015

Odpowiedzi na Wasze pytania ;)

Więc, tak jak obiecane, dzisiaj odpowiadam na wasze pytanka! Cieszycie się?

To zapraszam do odpowiedzi!

Pytanie 1.
Ile lat?
13. Tak, taka jestem stara xD

Pytanie 2.
Ulub serial?
Cóż..w sumie to nie wiem czy mam jakiś ulubiony xD Pomimo wszystko, bardzo lubię Gravity Falls (Wodogrzmoty Małe). Ten serial jest tak napakowany ukrytymi wskazówkami, tajemnicami, szyframi, źże można tworzyć z tego wiele ciekawych terii (spiskowych) czyli to, co ja uwielbiam robić najbardziej ^^
Do tego jeszcze Wolfblood, wilczki ^^.
Ale powiem, że 3 sezon zwalili, jak według mnie, doszczętnie. Ja chcę Madie!!! 

Pytanie 3.
Dlaczego zdecydowałaś się tu pisać?
Zdecydowałam się tu pisać, ponieważ poznałam bardzo fajną i miłą założycielkę tego bloga, która mi to zaproponowała :) Do tego bardzo spodobał mi się blog, oraz atmosfera tutaj panująca. :)

Pytanie 4.
Ulubiony kolor?
Mam kilka: turkusowy, miętowy, morski, blękitny, granatowy, czarny, biały, mocny różowy, jasnofioletowy. I ulubionego z nich wybrać, szczerze mówiąc, to nie potrafię xd

Pytanie 5
Ulu pora roku?
Lato (bo wakacje, hehe. I ciepłooo..) i wczesna jesień, keidy jest jeszcze ciepło, i kiedy jest wokół pomarańczowo i czerwono ^^

Pytanie 6.
Ulu owoc?
Odpowiedź krótka, zwięzła i na temat: banan! xD


Także, to już wszystkie pytania, i chyba (znaczy tak myślę) w miarę sensownie na nie odpowiedziałam ;) 

Dziękuję wszystkim osobom za zadanie mi tych fajnych pytań, naprawdę, super się na nie odpowiadało :D 


Zyczę Wam super zabawy podczas pierwszych urodzin bloga, bo sami też jesteście super ;)


~Jillian Dreams




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Wprawdzie wiele osób woli termin szalona, świrnięta lub dziwna, ale dziękuję ^^

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze